You are using a web browser not supported
You are using a website browser that is not supported by this website. This means that some functionality may not work as intented. This may result in strange behaviors when browsing round. Use or updgrade/install one of the following browsers to take full advantage of this website
IE
firefox 66+
chrome 72+
edge 17+
safari 12+
opera 58+
  • Produkt
  • Korzyści
  • Rozmiar
  • Pomoc
120828 kleber quadraxer 3 4 face 01 01

KLEBER QUADRAXER

★★★★★
★★★★★
(34) opinii
Opona letnia, która nie boi się zimy

snow ice

snow ice
ŚNIEG LUB GOŁOLEDŹ
Dobra motoryka i skuteczne hamowanie
 
  • Duża liczba nacięć na bieżniku
  • Bardzo wyraźnie zaznaczone klocki
  • Duża gęstość nacięć lamelkowych w środkowej części opony
  • Oznakowanie 3PMSF (3 Peak Mountain Snow Flake), które gwarantuje dobre osiągi opony w zimie.

 

 

 

 

rain

rain
DESZCZ
Mniejsze ryzyko aquaplaningu i skuteczne hamowanie
 
  • Kierunkowa rzeźba bieżnika w kształcie litery V
  • Szerokie rowki boczne
  • Duża gęstość nacięć lamelkowych

 

 

 

 

dry surface

dry surface
SUCHA NAWIERZCHNIA
Dobra przyczepność i skuteczne hamowanie
 
  • Sztywne i masywne klocki boczne
  • Żebro centralne

 

 

 

 

What people are saying
Osób poleca tę oponę
4.21/5
★★★★★
★★★★★
Ocena łączna - 34 osób wystawiło ocenę
Czy posiadasz tę oponę?
34 opinie
/ 7
/ 7
1 size is available for this tire

Felga

  • 205/60 R15 95H XL
    Indeks nośności
    Indeks nośności
    Indeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.
    95
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).
    H
    Etykiety
    C 071 C

ZROZUMIEĆ ETYKIETĘ OPON

Twój przewodnik po wydajności paliwa, bezpieczeństwie jazdy i cichszych oponach

image 1

image 1

Lewa część etykiety opisuje wpływ opony na zużycie paliwa i emisję CO2.
Opony, głównie w wyniku cechujących je oporów toczenia, decydują o około 20% całkowitego zużycia paliwa przez samochód. Zmniejszenie oporów toczenia może się zatem znacząco przyczynić do poprawy efektywności energetycznej transportu drogowego, a tym samym do zmniejszenia emisji CO2. Zmierzona na symulatorze wartość oporów toczenia decyduje o klasyfikacji opony.

Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy G?

Różnice w zakresie oporu toczenia są znaczne i odzwierciedlają ewolucję technologiczną kolejnych generacji opon.

W przypadku samochodu osobowego różnica w zużyciu paliwa między oponami klasy A a oponami klasy G jest znaczna i wynosi około 0,5 l/100 km,

czyli około 80 litrów paliwa rocznie (przy przebiegu 15 000 km na rok).

To ponad 100 euro rocznie w przypadku samochodu z silnikiem benzynowym, przy cenie paliwa 1,30 euro za litr.

Oprócz dużych oszczędności dla konsumenta należy zauważyć znaczący wpływ na ochronę środowiska, gdyż ta różnica w zużyciu paliwa odpowiada emisji 12 g CO2 na kilometr.

image 1

image 1

Prawa część etykiety opisuje zachowanie opony podczas hamowania na mokrej nawierzchni. Pomiary charakterystyki pojazdu przeprowadzane są w warunkach określonych w unijnym rozporządzeniu (prędkość, rodzaj nawierzchni, ilość wody, temperatura).

Klasa ustalana jest przez porównanie osiągów testowanej opony z oponą wzorcową.

Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy F? (Ze względów bezpieczeństwa opony klasy G nie są dopuszczone do obrotu)

Różnica w długości drogi hamowania między pojazdem wyposażonym w opony klasy A a pojazdem wyposażonym w opony klasy F przekracza 18 metrów.

image 1

image 1

Hałas powstający przy toczeniu jest dużą niedogodnością. Dolna część etykiety informuje o natężeniu dźwięku emitowanego przez oponę na zewnątrz pojazdu, nie zaś dźwięku słyszanego przez kierowcę w pojeździe. Liczba oznacza poziom natężenia dźwięku wyrażony w decybelach.

Informacje o oponach

Jak odczytywać oznaczenia na oponach i etykietach
Obecnie w całej Unii Europejskiej etykiety opon są takie same. Umiejętność odczytywania informacji z etykiet pomoże w dokonaniu dobrego wyboru!
Safety and utilisation advice
Należy dbać o stan opon, które są jedynym elementem samochodu stykającym się z drogą.

*Informacje prawne


Rekomendowane ceny sprzedaży maja wyłącznie charakter informacyjny, są cenami brutto i w żaden sposób nie stanowią oferty handlowej. Każdy sprzedawca ma całkowitą swobodę w kształtowaniu swoich cen sprzedaży.