- Produkt
- Korzyści
- Rozmiar
- Pomoc
KLEBER TRANSPRO
safety
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczeństwo w samochodzie dostawczym na mokrej nawierzchni
- 5 rowków podłużnych i rowki poprzeczne w pobliżu styku opony z nawierzchnią pozwalają szybko usuwać wodę.
- Liczne lamele przecinają warstwę wody i zapewniają świetną przyczepność.
relaibility
NIEZAWODNOŚĆ
Zaufaj mocnym i wytrzymałym oponom
- Masywne barki i klocki bieżnika zapewniają optymalny kontakt z nawierzchnią.
- Samoblokujące klocki zapewniają dobrą motorykę na wszystkich nawierzchniach.
- Warstwa wewnętrzna o grubości 4 mm, chroniąca przed uszkodzeniem.
Bardzo dobra opona, super odprowadzajÄ…ca wode, polecam
W mojej firmie w 3 samochodach mamy takie opony i nikt nie narzeka. Jeździmy dużo po piachu, kamieniach i nawet nie były jeszcze naprawiane. Jak dla mnie, kupiłbym je raz jeszcze - przynajmniej nie przepłacam za jakieś tandetne wybory.
Testowalem te opony w kilku samochodach. Przyznam, warte zakupu - nie slizgaja sie, nie trzesa, sa dosc wytrzymale jak na te klase.
Jeżdzę dużo po Polsce na tej oponie i jeszcze mnie nie zawiodła. Ostatnio na autostradzie ładnie wyciągnęła mnie z zakrętu, w kałużach też bardzo przyzwoicie. Obawiałem się hałasu, a tu całkiem milutko gra.
Warto za ta cenę. Są trwałe.
Jak na warunki firmy (miałem złe doświadczenia) bardzo spoko. Szkoda, że nie zawsze są dostępne, bo dużo razy już polecali mi znajomi wulkanizatorzy.
Jeżdżę raczej spokojnie, potrzebowałem solidnych opon bez jakiegoś cudowania. Jestem przekonany, że opon wyższej klasy nie wykorzystam. Teraz mam rozsądny produkt za przystępną cenę.
Bardzo dobra droga hamowania i trzymanie w zakretach,nie wyrzuca auta na zewnatrz, jedna z lepszych opon jakie mialem do tej pory na samochodzie.
Oponka dobrej jakosci, jak rownież dobre właściwości jezdne w tym na mokrej nawierzchni, jestem bardzo zadowolony
Świetnie zachowuje się na zakrętach. Dzięki niej sporo razy udawało mi się wyjść z lekkiego poślizgu.
Nawet przy sporych spadkach temperatury są praktycznie od razu gotowe do jazdy. Nie trzeba ich rozgrzewać, przygotowywać. To cieszy, bo nie lubię czekać, aż opona pokaże swój 'pazur'.
Po 20 tys km na osi przedniej, napędowej z czystym sumieniem polecam. Zużycie minimalne, prawie niezauważalne. Bardzo mocna opona, przeżyła kilka potężnych dziur i nic nie popękało. Idealna dla małych samochodów dostawczych. Jej żywotność na osi przedniej szacuję spokojnie w okolicach 100 tyś km. Przez wzgląd na atrakcyjną cenę zdetronizowały mojego dotychczasowego faworyta w tej grupie tj. Michelin Agilis.
Za namową znajomego zmieniłem stare Barumy na Klebery i przyznam, że spora różnica w prowadzeniu, szczególnie na mokrej nawierzchni. Solidna klasa średnia, tym bardziej, że kupiłem w naprawdę niezłej cenie.
Załozyłem je do renault trafica, jeżdżę dosyc ostro i nie moge powiedzieć nic złego. Na suchym rewelacja - mocno trzyma sie drogi, a na mokrym wiadomo, że trzeba uważać, ale spoko. Ogólnie wrażenia pozytywne i spokojnie ją polecam.
Idealna opona dla kogoś kto szuka rozwiązania łączącego dobrą cenę z dobrą jakością. To kolejny komplet, który kupuję do mojego vw t4. Poprzedni komplet wytrzymał nieco ponad 50.000 (jazda z pasażerami - auto nigdy nieprzeładowane - eksploatacja całoroczna!!!)
ok.
Opona eksploatowana w samochochodzie Lublin III 4,5t
Opony klebera zakupiłem pierwszy raz, ale jestem z nich zadowolony, przejechałem na nich dopiero kilka tysięcy kilometrów, ale jak narazie jest wszystko OKey.
Jestem zadowolony.
Opona przyzwoita za rozsÄ…dnÄ… cenÄ™.
Fajne oponki za przystępną cenę.
J/W
bardzo dobra opona
bardzo dobre
Opony użytkowane w różnych warunkach dają poczucie komfortowej jazdy. Są dość trwałe, nie wykazują tendencji do nadmiernego zużycia. Godne polecenia.
polecam z czystym sumieniem
Wszystko dobrze, ale ... Na mokrym w skręcie MASAKRA! I można się zdziwić, i może być już za późno! UWAGA!
Następne opony kupię też kleber
Opony warte polecenia.
Warto
Bardzo dobra opona o wysokiej trwałości i dobrych parametrach trakcyjnych. Na oponach Kleber przejechałem 135 tys. km, (na chwile obecną bieżnik ma jeszcze około 2 mm). Wcześnie stosowałem firmy Ma*a*or które musiałem wymieniać po około 75 tys. km ponieważ ząbkowały, na oponach Kleber przejechałem prawie dwa razy tyle i bez efektu ząbkowania.
Polecam
umiarkowana cena, trwałe, solidny wygląd
bez wad
O tych oponach moge pisac tylko w superlatywach.Polecam wszystkim
Polecam z czystym sumieniem. W aucie dostawczym sprawują się bardzo dobrze - miałem awaryjne hamowanie - rewelacyjna skuteczność, absolutnie nie można narzekać na hałas.
Pozytywna
Używam tych opon i latem i zimą [oczywiście letnie i zimowe]i przez tyle lat i uważam że nie mają sobie równych w jeżdzie jak i w bezpieczeństwie jazdy polecam sprawdzone!!!
Po przejechaniu okolo 10 tys km - opony sprawuja sie bardzo dobrze - trzymaja auto w torze jazdy na mokrym również. Nie ma oznak uszkodzeń czy jakiegolkowiek zużycia. Nic tylko kupować i wrzucac w koszty :)
Opony sa rewelacyjne, jest calkiem inna jazda, trzymaja sie nawierzchni tak jak byc powinno. Polecamm
Po półrocznej eksploatacji mogę polecić, sprawują się dobrze.
Warta wydanych pieniędzy, kupiłbym powtórnie.
Przedtem nie uzywałem opon tej marki ale teraz jestem zadowolony i na pewno kupie te same zimowe. Dobry stosunek ceny do jakości.
super opony, używam tylko w/w marki i nie mam problemu jak wczesniej jakies dziwne pęknięcia, rozwarstwienia nic podobnego mi się w kleberze nie zdarzyło. Naprawdę godne polecenia.
Przemyślany i dobry zakup.
Najbardziej wytrzymała opona jaką miałem okazję testować w swoich busach.
dobra opona zrobiłem prawie 30 tys. i nie widac zuzycia
Cena/jakość ok lecz przejechałem na razie niewielki dystans jak na opony typu C
Kolejny raz zaufałem oponom Kleber i się nie zawiodłem. Bezpieczne, dobre opony. polecam
Naprawdę opony godne polecenia, od kilku lat w swojej flocie używam tylko opon marki Kleber transpro i transalp. Bardzo dobrze trzymają się na suchej jak i mokrej nawierzchni.
Zakładałem już różne marki przez 4 lata i Kleber wypada najlepiej. Hankok po tym dystansie był już spękany. Można je porównać do Michelina, a cenowo dużo lepiej.
Przy umiarkowanej jezdzie nie ma się do czego przyczepić, a bus to nie wyścigówka więc są ok.
Komplet opon kupionych do samochodu dostawczego, żaden ścigant, scudo 1,6. Na suchej nawierzchni większość opon jest przyzwoita, te opony zachowują się raczej dobrze, znacznie gorzej jest na mokrej nawierzchni. Na pewno ma znaczenie rodzaj napędu i system trakcyjny pojazdu, ale mimo to ogólne wrażenie jest słabe. Układ przeniesienia napędu tego scudo jest słaby, zatem przeciętna czy nawet niska jakość opony powoduje dość duży hałas podczas jazdy. Po przejechaniu około 30 tys. km opona wygląda dobrze, ma w dalszym ciągu dobrą grubość bieżnika i nie nosi śladów zwiększonego zużycia, więc wydaje się być trwała. Przed zakupem warto porównać poważne opinie innych użytkowników.
Dobre opony w rozsÄ…dnej cenie
Opony godne polecenia innym kierowcÄ…
Bardzo dobre opony za przyzwoitÄ… kasÄ™.
Opony Kleber mam na czterech busach. Letnie i zimowe. Sprawdzają się znakomicie i są trwałe.
Opony używam już poraz kolejny i polecam.
Åšwietne opony.
Bardzo dobra opona. Wytrzymuje długie dystanse, jak również przeciążenia.
Dobra, trwała, cicha opona. Pokonuje busem spore trasy, po pierwszym sezonie użytkowania bez zarzutu.
Opona dobrze klei do nawierzchni, przy tym nie ma nadmiernego zużycia, jak na ciężkie warunki użytkowania (samochód kurierski). Polecam te opony mam je już w dwóch samochodach i na pewno zakupię je jeszcze raz
Opony użytkowane w samochodzie do jazdy codziennej. Spełniają swoją rolę i posiadają dobrą przyczepność. Stosunek jakość do ceny bardzo dobra.
Dobra cena w stosunku do jakości.
Do tej pory nie mam żadnych zastrzeżeń.
Bardzo dobra opona.
Super ciche, dobrze zachowujÄ… siÄ™ na drodze.
Bardzo dobre opony do dostawczego auta, wyglądają trochę masywnie, ale to nie wyścigówka. Polecam.
OPONY SÄ„ OK.
Polecam!
Kiedyś miały opinię najtwardszej mieszanki, tegoroczne wystarczyły na 4 miesiące - ok. 25 tys. km.
Świetne opony w umiarkowanej cenie. Na mokrej nawierzchni i przy pustej pace auto potrafi zamielic tylna osią i jest to jedyny mankament. Eksploatowane głównie na niemieckich autostradach z prędkością około 140-150 km/h sprawauja się rewelacyjnie. Ciche. Świetnie. Też prezentują się na aucie. Przejechałem już na nich około 40 000. Bieżnik tył starty w połowie, przód jak nowy. Polecam
Dobrze się trzymają drogi, zmniejszyło się spalanie.
Cena robi swoje. Koszt niewielki i jakość taka sama.
Miałem założone w kamperze, ale okazały się być za wąskie i przełożyłem do busa i śmigają fajnie.
Bardzo dobre opony
Na suchym ok. Na mokrym bez tragedii.
Bardzo dobre opony.
Od lat jeżdżę na oponach Klebera Nigdy mnie nie zawiodły.. Dobra jakość za rozsądne pieniądze
Komfort i długa żywotność. Polecam.
Opona dobrze trzyma się drogi na suchej i mokrej nawierzchni. Cena do jakości na plus.
Opony zdajÄ… egzamin.
Super opony
BezpieczeÅ„stwo i komfort jazdy polecam ðŸ‘
Super opony. Wielosezonowe robiÄ… robote.
Jakość za rozsądną cenę :)
To już trzeci komplet tych opon, dobra jakość i cena. Polecam.
Opony super
Polecam, bardzo dobre.
Pozytywna
Jak na razie używam tych opon kilka miesięcy, ale jestem zadowolony.
Nie najtańsze, ale najlepsze do dostawczaka jakich używałem.
Dobry stosunek jakości do ceny. To mój drugi komplet letnich opon tego producenta.
Bardzo wytrzymałe, dobra trakcja na mokrym.
Przejechaliśmy dopiero ok 6 tys. więc trudno ocenić trwałość. Wydają się mocne. Dobrze trzymają się drogi. Skuteczne w hamowaniu.
Auto z zabudową - waga 2900-3200 kg. Przebieg opon 10000 km. Obecna wysokość bieżnika 9 mm. Ciśnienie 4,4 bar. Opony bardzo dobrze trzymają się drogi na mokrej nawierzchni. Po wpadnięciu w większą kałużę nie myszkują. Na autostradzie są względnie ciche. Niestety nie dane mi było przetestować ich na żadnym torze.
Dobra opona.
Opony bardzo dobre w swojej klasie. Polecam.
Opony te stosuje od lat. Pozdrawiam.
Najlepszy stosunek ceny do jakości.
Najlepszy stosunek ceny do jakości.
Bardzo dobry stosunek ceny do jakości.
Najlepszy stosunek ceny do jakości.
Super opony, jestem bardzo zadowolony.
Pneus pour T4
Oui j ai les pneus sur un transporteur WW T4 Ces pneus sont remarquables solides et tiennent bien la route je regarde pour en commander d autres En 4 saisons PS j ai mis une date d achat qui ne correspond pas je l’es est depuis 2019
Le peggiori mai provate
Le peggiori gomme mai provate, montate su Mercedes Sprinter perché caldamente raccomandate dal gommista. Il furgone si è trasformato, ha perso in stabilità, lo sterzo è lento complice sicuramente una carcassa troppo morbida. Oltre a 80 km/h non riesco a parlare al vivavoce perché le altre persone non capiscono cosa dico per il troppo rumore di fondo Purtroppo ho buttato i soldi e dovrò comprare altre gomme. Sul bagnato non hanno grip. Mai più
Świetne opony w umiarkowanej cenie. Na mokrej nawierzchni i przy pustej pace auto potrafi zamielic tylna osią i jest to jedyny mankament. Eksploatowane głównie na niemieckich autostradach z prędkością około 140-150 km/h sprawauja się rewelacyjnie. Ciche. Świetnie. Też prezentują się na aucie. Przejechałem już na nich około 40 000. Bieżnik tył starty w połowie. przód jak nowy. Polecam
Reventón
No duran ni 50.000 km. revientan en ruta
Felga
-
165/70R14C 89/87R RIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.89Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).REtykietyKarta informacyjna produktu175/65R14C 90/88T RIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.90Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).TEtykietyKarta informacyjna produktu185R14C 102/100R RIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.102Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).REtykietyKarta informacyjna produktu
ZROZUMIEĆ ETYKIETĘ OPON
Twój przewodnik po wydajności paliwa, bezpieczeństwie jazdy i cichszych oponach
ZUŻYCIE PALIWA
Lewa część etykiety opisuje wpływ opony na zużycie paliwa i emisję CO2.
Opony, głównie w wyniku cechujących je oporów toczenia, decydują o około 20% całkowitego zużycia paliwa przez samochód. Zmniejszenie oporów toczenia może się zatem znacząco przyczynić do poprawy efektywności energetycznej transportu drogowego, a tym samym do zmniejszenia emisji CO2. Zmierzona na symulatorze wartość oporów toczenia decyduje o klasyfikacji opony.
Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy E?
Różnice w zakresie oporu toczenia są znaczne i odzwierciedlają ewolucję technologiczną kolejnych generacji opon.
W przypadku samochodu osobowego różnica w zużyciu paliwa między oponami klasy A a oponami klasy E jest znaczna i wynosi około 0,5 l/100 km,
czyli około 80 litrów paliwa rocznie (przy przebiegu 15 000 km na rok).
To ponad 100 euro rocznie w przypadku samochodu z silnikiem benzynowym, przy cenie paliwa 1,30 euro za litr.
Oprócz dużych oszczędności dla konsumenta należy zauważyć znaczący wpływ na ochronę środowiska, gdyż ta różnica w zużyciu paliwa odpowiada emisji 12 g CO2 na kilometr.
MOKRA NAWIERZCHNIA
Prawa część etykiety opisuje zachowanie opony podczas hamowania na mokrej nawierzchni. Pomiary charakterystyki pojazdu przeprowadzane są w warunkach określonych w unijnym rozporządzeniu (prędkość, rodzaj nawierzchni, ilość wody, temperatura).
Klasa ustalana jest przez porównanie osiągów testowanej opony z oponą wzorcową.
Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy E? (Ze względów bezpieczeństwa opony klasy F nie są dopuszczone do obrotu)
Różnica w długości drogi hamowania między pojazdem wyposażonym w opony klasy A a pojazdem wyposażonym w opony klasy E przekracza 18 metrów.
POZIOM HAŁASU & POZOSTAŁE INFORMACJE
Hałas powstający przy toczeniu jest dużą niedogodnością. Dolna część etykiety informuje o natężeniu dźwięku emitowanego przez oponę na zewnątrz pojazdu, nie zaś dźwięku słyszanego przez kierowcę w pojeździe. Liczba oznacza poziom natężenia dźwięku wyrażony w decybelach i klasyfikowany na skali od A do C.
Kod QR bazy danych EPREL:
Klasyfikacja i informacje techniczne są przekazywane władzom i dodawane do europejskiej bazy danych EPREL. Jest ona dostępna za pośrednictwem kodu QR, znajdującego się obok napisu Energia, i prowadzi do karty informacyjnej produktu.
Na etykiecie znajdują się 2 piktogramy, które wyrażają możliwość użytkowania opony na śniegu i/lub lodzie.
Przyczepność na śniegu (3PMSF):
Oznaczenie opony zatwierdzonej do użytku w trudnych warunkach zimowych na śniegu (trzy szczyty górskie i płatek śniegu).
Oznaczenie przyczepności na lodzie:
Oznaczenie opon zapewniających przyczepność na lodzie (oblodzony szczyt górski)
Informacje o oponach
*Informacje prawne
Rekomendowane ceny sprzedaży maja wyłącznie charakter informacyjny, są cenami brutto i w żaden sposób nie stanowią oferty handlowej. Każdy sprzedawca ma całkowitą swobodę w kształtowaniu swoich cen sprzedaży.