• Produkt
  • Korzyści
  • Rozmiar
  • Pomoc
120828 kleber transpro 3 4 face 01

KLEBER TRANSPRO

(116) opinii
Bezpieczeństwo i niezawodność

safety

safety
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczeństwo w samochodzie dostawczym na mokrej nawierzchni
 
  • 5 rowków podłużnych i rowki poprzeczne w pobliżu styku opony z nawierzchnią pozwalają szybko usuwać wodę.
  • Liczne lamele przecinają warstwę wody i zapewniają świetną przyczepność.

 

 

 

 

relaibility

relaibility

NIEZAWODNOŚĆ

Zaufaj mocnym i wytrzymałym oponom
 
  • Masywne barki i klocki bieżnika zapewniają optymalny kontakt z nawierzchnią.
  • Samoblokujące klocki zapewniają dobrą motorykę na wszystkich nawierzchniach.
  • Warstwa wewnętrzna o grubości 4 mm, chroniąca przed uszkodzeniem.

 

 

 

 

What people are saying
Osób poleca tę oponę
3.95/5
Ocena łączna - 116 osób wystawiło ocenę
Czy posiadasz tę oponę?
116 opinie
/ 7
/ 7
3 rozmiary są dostępne dla tej opony

Felga

  • 165/70R14C 89/87R R
    Indeks nośności
    Indeks nośności
    Indeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.
    89
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).
    R
    Etykiety
    Zużycie paliwa D
    Przyczepność B
    Hałas 72dB
    Karta informacyjna produktu
    175/65R14C 90/88T R
    Indeks nośności
    Indeks nośności
    Indeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.
    90
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).
    T
    Etykiety
    Zużycie paliwa E
    Przyczepność B
    Hałas 72dB
    Karta informacyjna produktu
    185R14C 102/100R R
    Indeks nośności
    Indeks nośności
    Indeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.
    102
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).
    R
    Etykiety
    Zużycie paliwa C
    Przyczepność B
    Hałas 72dB
    Karta informacyjna produktu

ZROZUMIEĆ ETYKIETĘ OPON

Twój przewodnik po wydajności paliwa, bezpieczeństwie jazdy i cichszych oponach

label sample

ZUŻYCIE PALIWA

label sample

Lewa część etykiety opisuje wpływ opony na zużycie paliwa i emisję CO2.
Opony, głównie w wyniku cechujących je oporów toczenia, decydują o około 20% całkowitego zużycia paliwa przez samochód. Zmniejszenie oporów toczenia może się zatem znacząco przyczynić do poprawy efektywności energetycznej transportu drogowego, a tym samym do zmniejszenia emisji CO2. Zmierzona na symulatorze wartość oporów toczenia decyduje o klasyfikacji opony.

Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy E?

Różnice w zakresie oporu toczenia są znaczne i odzwierciedlają ewolucję technologiczną kolejnych generacji opon.

W przypadku samochodu osobowego różnica w zużyciu paliwa między oponami klasy A a oponami klasy E jest znaczna i wynosi około 0,5 l/100 km,

czyli około 80 litrów paliwa rocznie (przy przebiegu 15 000 km na rok).

To ponad 100 euro rocznie w przypadku samochodu z silnikiem benzynowym, przy cenie paliwa 1,30 euro za litr.

Oprócz dużych oszczędności dla konsumenta należy zauważyć znaczący wpływ na ochronę środowiska, gdyż ta różnica w zużyciu paliwa odpowiada emisji 12 g CO2 na kilometr.

label sample

MOKRA NAWIERZCHNIA

label sample

Prawa część etykiety opisuje zachowanie opony podczas hamowania na mokrej nawierzchni. Pomiary charakterystyki pojazdu przeprowadzane są w warunkach określonych w unijnym rozporządzeniu (prędkość, rodzaj nawierzchni, ilość wody, temperatura).

Klasa ustalana jest przez porównanie osiągów testowanej opony z oponą wzorcową.

Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy E? (Ze względów bezpieczeństwa opony klasy F nie są dopuszczone do obrotu)

Różnica w długości drogi hamowania między pojazdem wyposażonym w opony klasy A a pojazdem wyposażonym w opony klasy E przekracza 18 metrów.

label sample

POZIOM HAŁASU & POZOSTAŁE INFORMACJE

label sample

Hałas powstający przy toczeniu jest dużą niedogodnością. Dolna część etykiety informuje o natężeniu dźwięku emitowanego przez oponę na zewnątrz pojazdu, nie zaś dźwięku słyszanego przez kierowcę w pojeździe. Liczba oznacza poziom natężenia dźwięku wyrażony w decybelach i klasyfikowany na skali od A do C.

 

Kod QR bazy danych EPREL:

Klasyfikacja i informacje techniczne są przekazywane władzom i dodawane do europejskiej bazy danych EPREL. Jest ona dostępna za pośrednictwem kodu QR, znajdującego się obok napisu Energia, i prowadzi do karty informacyjnej produktu.  

 

Na etykiecie znajdują się 2 piktogramy, które wyrażają możliwość użytkowania opony na śniegu i/lub lodzie.

Przyczepność na śniegu (3PMSF):

Oznaczenie opony zatwierdzonej do użytku w trudnych warunkach zimowych na śniegu (trzy szczyty górskie i płatek śniegu).

Oznaczenie przyczepności na lodzie:

Oznaczenie opon zapewniających przyczepność na lodzie (oblodzony szczyt górski)

Informacje o oponach

*Informacje prawne


Rekomendowane ceny sprzedaży maja wyłącznie charakter informacyjny, są cenami brutto i w żaden sposób nie stanowią oferty handlowej. Każdy sprzedawca ma całkowitą swobodę w kształtowaniu swoich cen sprzedaży.

Label Sheet
You are using a web browser not supported
You are using a website browser that is not supported by this website. This means that some functionality may not work as intented. This may result in strange behaviors when browsing round. Use or updgrade/install one of the following browsers to take full advantage of this website
IE
firefox 66+
chrome 72+
edge 17+
safari 12+
opera 58+