Drukuj

KLEBER TRANSPRO 4S

JEDYNA TAKA OPONA CAŁOROCZNA DO SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH

Opony całoroczne
  • Utilitaires
Rozmiary i etykiety

EFEKTYWNOŚĆ: PRAKTYCZNA I SKUTECZNA PRZEZ CAŁY ROK

  • KLEBER Transpro 4S jest oponą całoroczną: brak konieczności sezonowej zmiany opon i ich przechowywania przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy.
  • Oszczędność paliwa: opona posiada klasę C zużycia paliwa i przynosi oszczędności większe od opon zimowych KLEBER Transalp 2(1). Transpro 4S zapewnia najlepsze osiągi w swojej klasie opon w tym zakresie(2).
(1) Opór toczenia niższy o 18% od oporu toczenia opon zimowych gamy KLEBER Transalp 2 w rozmiarach 235/65 R16 i 215/65 R16. Na podstawie wyników wewnętrznych badań przeprowadzonych przez Grupę Michelin na przełomie stycznia i lutego 2016 r. w Centrum Technologicznym Michelin w Ladoux. (2) KLEBER Transpro 4S posiada klasę C oporu toczenia z etykiet ex aequo z PIRELLI Carrier All Seasons. Główni konkurenci: MAXXIS MA-LAS VanPro AS (klasy E-F), GOODYEAR Cargo Vector 2 (klasy C-E), CONTINENTAL Vanco Four Seasons 2 (klasa E). Źródło: Product Tracking Report, czerwiec 2016 r.

OSIĄGI:ZNAKOMITA MOBILNOŚĆ NA ŚNIEGU

KLEBER Transpro 4S posiada oznaczenia 3PMSF* i M+S**.

  • Szerokie rowki poprzeczne w bieżniku opony  i optymalne ułożenie lamelizapewniają dobrą przyczepność na śniegu.
  • Osiągi KLEBER Transpro 4S na śniegu są lepsze od osiągów zimowej opony KLEBER Transalp 2(3).
(3) W porównaniu z gamą opon zimowych KLEBER Transalp 2. Na podstawie wyników badania przeprowadzonego przez Michelin na oponach w 2 rozmiarach: 235/65 16 i 215/65 R16 w Ivalo pod koniec lutego 2016 r. oraz w Barcelonnette pod koniec stycznia 2016 r. * Oznaczenie 3 Peak Mountain Snow Flake (trzy szczyty górskie i płatek śniegu). ** Oznaczenie Mud & Snow (błoto i śnieg).

BEZPIECZEŃSTWO: JEDNA Z NAJWYŻSZYCH KLAS HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI WŚRÓD OPON W TEJ KATEGORII

Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni czyni KLEBER Transpro 4S jedną z najlepszych opon w swojej klasie(4).

  • Duże klocki bieżnika C wzmacniają przyczepność na mokrej nawierzchni.
  • Sieć połączonych wzdłużnych i poprzecznych rowków skutecznie odprowadzających wodę spod opony.
  • Poziom bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni porównywalny do letnich opon dostawczych i wyższy od opon zimowych(5).
(4) Opona KLEBER Transpro 4S posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z etykiet. Główni konkurenci: PIRELLI Carrier All Seasons (klasy A-B), GOODYEAR Cargo Vector 2 (klasy A-C), CONTINENTAL Vanco Four Seasons 2 (klasa B), MAXXIS MA-LAS VanPro AS (klasy C-E). Źródło: Product Tracking Report, czerwiec 2016 r. (5) W porównaniu z oponami wiodących konkurentów na rynku letnich opon dostawczych: GOODYEAR Cargo G26 (klasy B-E), HANKOOK Vantra LT RA 18 (klasy A-C), PIRELLI Carrier (klasy A-C), CONTINENTAL ContiVanContact 100 (klasa B). W porównaniu z oponami wiodących konkurentów na rynku zimowych opon dostawczych: PIRELLI Carrier Winter (klasa C), HANKOOK Winter RW06 (klasa E), CONTINENTAL VancoWinter 2 (klasa C). Źródło: Product Tracking Report, czerwiec 2016 r.
Jak odczytać oznaczenia na oponie

Jak odczytać oznaczenia na oponie...
Spróbuj rozszyfrować oznaczenia znajdujące się na boku opony.

(1) Opór toczenia niższy o 18% od oporu toczenia opon zimowych gamy KLEBER Transalp 2 w rozmiarach 235/65 R16 i 215/65 R16. Na podstawie wyników wewnętrznych badań przeprowadzonych przez Grupę Michelin na przełomie stycznia i lutego 2016 r. w Centrum Technologicznym Michelin w Ladoux.

(2) KLEBER Transpro 4S posiada klasę C oporu toczenia z etykiet ex aequo z PIRELLI Carrier All Seasons. Główni konkurenci: MAXXIS MA-LAS VanPro AS (klasy E-F), GOODYEAR Cargo Vector 2 (klasy C-E), CONTINENTAL Vanco Four Seasons 2 (klasa E). Źródło: Product Tracking Report, czerwiec 2016 r.

(3) W porównaniu z gamą opon zimowych KLEBER Transalp 2. Na podstawie wyników badania przeprowadzonego przez Michelin na oponach w 2 rozmiarach: 235/65 16 i 215/65 R16 w Ivalo pod koniec lutego 2016 r. oraz w Barcelonnette pod koniec stycznia
2016 r.

(4) Opona KLEBER Transpro 4S posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z etykiet. Główni konkurenci: PIRELLI Carrier All Seasons (klasy A-B), GOODYEAR Cargo Vector 2 (klasy A-C), CONTINENTAL Vanco Four Seasons 2 (klasa B), MAXXIS MA-LAS VanPro AS (klasy C-E). Źródło: Product Tracking Report, czerwiec 2016 r.

(5) W porównaniu z oponami wiodących konkurentów na rynku letnich opon dostawczych: GOODYEAR Cargo G26 (klasy B-E), HANKOOK Vantra LT RA 18 (klasy A-C), PIRELLI Carrier (klasy A-C), CONTINENTAL ContiVanContact 100 (klasa B). W porównaniu z oponami wiodących konkurentów na rynku zimowych opon dostawczych: PIRELLI Carrier Winter (klasa C), HANKOOK Winter RW06 (klasa E), CONTINENTAL VancoWinter 2 (klasa C). Źródło: Product Tracking Report, czerwiec 2016 r.

* Oznaczenie 3 Peak Mountain Snow Flake (trzy szczyty górskie i płatek śniegu).

** Oznaczenie Mud & Snow (błoto i śnieg).