- Produkt
- Korzyści
- Rozmiar
- Pomoc
KLEBER CITILANDER
-
215/70R16 100HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.100Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+S225/70R16 103HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.103Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/55R17 99VIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.99Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).VOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/65R17 108VIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.108Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).VOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu225/65R17 102HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.102Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu215/60R17 96HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.96Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu265/70R16 112HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.112Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/70R16 106HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.106Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/60R18 107VIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.107Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).VOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu205/70R15 96HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.96Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu215/65R16 98HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.98Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu245/70R16 111HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.111Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu255/65R16 113HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.113Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/60R16 104HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.104Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu255/55R18 109VIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.109Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).VOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/55R18 100VIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.100Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).VOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/50R18 97VIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.97Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).VOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/75R15 109HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.109Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu
strenght and safety
WYTRZYMAŁOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
Pokonuj wszystkie codzienne przeszkody w całkowitym bezpieczeństwie
- Karkas opony jest mocniejszy o 20%* od karkasów opon osobowych i zda każdy sprawdzian w warunkach miejskich.
- Szerokie, wzdłużne rowki skutecznie odprowadzają wodę, zmniejszając ryzyko aquaplaningu.
versality
WSZECHSTRONNOŚĆ
Ciesz się znakomitą trakcją na wszystkich typach nawierzchni latem i zimą
- Wysokie klocki bieżnika, przyczepność poprzeczna i liczne rowki poprzeczne zapewniają znakomitą trakcję na wszystkich typach nawierzchni: asfalcie, żwirze, piasku i błocie.
- Oznaczenia 3PMSF** i M+S*** wskazują na oponę całoroczną z prawdziwego zdarzenia, idealną na zimę i lato.
safety
TRWAŁOŚĆ
Korzystaj z wyjątkowej wytrzymałości
- Asymetryczna rzeźba bieżnika zapewnia optymalną jego sztywność i gwarantuje wolne i regularnie zużywanie się opony.
- Odpowiednio dobrana głębokość bieżnika zapewnia większą trwałość.
* Większa wytrzymałość karkasu na obciążenie niszczące w porównaniu z wytrzymałością karkasu gamy opon Dynaxer HP3 zmierzoną na oponach w rozmiarach 205/70 R 15 i 215/65 R 16.
** 3 szczyty górskie i płatek śniegu
*** Mud+Snow (błoto i śnieg)
Chilometraggio
Ottima durata,ho montato questo pneumatico sulla mia jepp Renegade a maggio 2022 fino ad ora percorsi 35.000 Km. Anteriori usurati al 70% posteriori al 50%
Super pneu !!!
Excellente adhérence sur tout types de routes. Très bonne résistance à l'usure et silencieux. Testé en montagne (hiver), en été, et sur routes mouillées. Les performances sont vraiment très bonnes. Ce pneu rassure, il passe partout sans problème. Montés sur mon Duster 2 (4x2).
Excellent tyre
Nice drive, low noise, good cornering grip.
Polecam wszystkim .
opony dobrze trzymaja sie jezdni.
Dobra cena do jakości.
Nie jest zły, ale jeśli absolutnie poziomu opony trzeba będzie podnieść poprzeczkę
Dobre. Kupię teraz następne takie same.
Dobra opona, nie wygórowana cena, sprawdza się w każdych warunkach.
Te opony są bardzo dobre, warte zakupu i bardzo dobrej jakości, bardzo zadowoleni z nich
Jestem bardzo zadowolony, bardzo ciche. Bardzo dobry kontakt z nawierzchnia. Świetnie wybiera dolki i przełomy. Brak dodadkowej gumy na tzw ochronę felgi przed krawężnikiem ale nie ma tak wysokich krawężników wiec ok. Dobra cena, bardzo ładnie prezentuje sie na aucie. Szczerze polecam.
Po przejechaniu 10 000 km latem i zimÄ… jestem zadowolony. Polecam ten rodzaj opon.
Opony sprawują się dobrze zarówno na powierzchni suchej, jak i mokrej. Nie są jednak za ciche, uprzednio zmieniałem lato/zima.
Wszystko w porzÄ…dku bardzo porzÄ…dna opona
Czekam na zimę jak będą zachowywać, się podobnie, to na pewno kupię je ponownie.
Bardzo dobra opona.
Nie ma porównania do kostki w terenie, ale są rewelacyjne, doskonała przyczepność i nie wpadaja w poślizg nawet na największym błocie. Polecam.
Opony bardzo dobre do jazdy miejskiej lub gdy się zjedzie na drogę utwardzoną. W błocie sobie za bardzo nie radzą, ale to nie opona stworzona do tego.
Bardzo dobry współczynnik cena - jakość. Jestem bardzo zadowolony z opon.
Polecam.
Opony dobrze sprawują się na każdej powierzchni. Hałas nie jest uciążliwy.
Super
Polecam!
Super opony za rozsądną cenę. Dobre do jazdy w mieście, jak i w umiarkowanym terenie.
16000 tysięcy kilometrów po rosyjskich drogach i bezdrożach - rewelacyjny test opon.
Opony polecam, jedyny minus to, że w czasie dużych opadów deszczu (ulewy), kiedy woda stoina jezdni, opony wydają dość niepokojący dźwięk, należy wtedy jechać bardziej rozważnie i uważać na siłę nacisku hamulca, jazda prędkością autostradową na autostradzie jest niezalecana. Pomimo w/w sytuacji polecam opony.
Po krótkim okresie eksploatacji brak negatywnego stanowiska. Opony Kleberg całoroczne eksploatuje od kwietnia’18.
opony bardzo dobrze trzymają samochód w torze jazdy, są ciche, małe opory toczenia, a tym samym mniejsze zużycie paliwa, widoczna różnica POLECAM
Ze szczerym sercem mogę polecić te opony- sprawdzają się zarówno w mieście, jak i poza nim. Świetny stosunek jakości do ceny!
Opona OK.
Hałasują przy prędkości powyżej 60 km/h a powyżej 100 km/h hałas jest dość przykry. Na dłuższej trasie może trochę męczyć. Poza tym wszystko ok. Na śniegu mało testowałem, bo zimy są, jakie są.
Dzięki tym oponom samochód prowadzi się niezwykle stabilnie, co łatwo sprawdzić trzymając lekko kierownicę, nie ma tendencji do zbacznia z toru jazdy.
Szukałem opon wielosezonowych. Klebery po moich poprzednich oponach (matador) to niebo a ziemia. Ciche, równe - po 7 tys. ciężko powiedzieć o trwałości, ale zużycia praktycznie nie widać. Z czystym sumieniem polecam! (wrażenia z jazdy w terenie - wstawiłem 5, ale praktycznie nie miałem okazji jeździć tym samochodem po drogach innych niż utwardzone. Po prostu wypełnienie tego pola było obowiązkowe.
Opony sÄ… OK
Polecam bardzo.
Bardzo dobre opony, cicho i stabilnie na asfalcie i dobre właściwości na szutrach, w błocie i terenie. Użytkuję jako myśliwy w Toyocie RAV 4 II.
Opony zdecydowanie warte polecenia - w naszych obecnych warunkach pogodowych wręcz idealne.
Opony bardzo dobrze się sprawują, zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Choć nasz minivan jeździ tylko do 120 km/h, są w nim nasze maleństwa.
Bardzo dobra opona wielosezonowa. Już drugi komplet zakupiony i jestem bardzo zadowolony.
Opony sprawują się bardzo dobrze zarówno przy napędzie na 2 jak i na 4 koła. Przetestowałem je m.in. w dużym deszczu przy prędkości około 120km/h i samochód prowadził się pewnie. W delikatnym piachu także nie ma najmniejszych problemów. Niestety jeszcze nie było okazji sprawdzić opon na śniegu, lodzie czy błocie pośniegowym (do połowy stycznia nie było takich zjawisk. Jedną z opon udało mi się już przebić - wjechałem na ostry wkręt. Ale po zaklejeniu wszystko gra. No i nie trzeba się już przejmować zmianą letnie/zimowe. Polecam.
Opony adekwatne do ceny, na suchej nawierzchni radzą sobie bardzo dobrze. Nieco gorzej wypadają na mokrym asfalcie. Droga hamowania znacznie się wydłuża, lecz może być to spowodowane brakiem systemu ABS.
Polecam.
Opony spełniają moje oczekiwania.
Szybkie zamówienie i dostawa do domu. Poważna firma Kleber bardzo polecam.
Za tą cenę super opony. Dobrze trzymają się drogi, nawet w trudnych warunkach. Mogłyby być cichsze, ale nie jest źle. I ogromna zaleta, że jako wielosezonowe podobnie zachowują się w skrajnych warunkach.
Opona spełnia moje oczekiwania.
Bardzo dobre opony. Ciche, świetnie się sprawują na mokrej nawierzchni. Nie sprawdziłem tylko na śniegu, bo go po prostu nie ma. Polecam.
Najlepsze opony wielosezonowe jakie testowałem.
Bardzo dobry wybór. Opony warte swojej ceny. Polecam.
Polecam jako całoroczne. Śnieg i mokra jezdnia nie robią na nich wrażenia. Naprawdę trzeba się postarać, żeby zerwać przyczepność. Na pewno bym je jeszcze raz kupił.
Spelnily moje oczekiwania.
Opona bardzo dobrze sprawująca się na suchej nawierzchni, umiarkowanie głośna, dobrze radząca sobie na mokrym asfalcie, polecam.
Bardzo dobre opony, za rozsÄ…dnÄ… cenÄ™. Szczerze polecam
Pierwszy sezon na felgach, żadnych problemów, dość ciche.
Opony skrojone na moje potrzeby. Wszechstronny charakter opon pozwala mi zjechać z asfaltu i pozwolić sobie na swobodną jazdę po lesie. Daje mi to dużo satysfakcji.
Bardzo dobra opona do jazdy po mieście i utwardzonych drogach, w błocie słaba, bez 4x4 nie radzi sobie.
Uniwersalne opony na cały rok, polecam.
Super opony, polecam wszystkim.
Nie oceniłem zachowania opony na śniegu itp, ponieważ go w zeszłym roku nie było. Ogólnie jak najbardziej polecam.
Oponki mega dobre, na suchej nawierzchni bez zarzutów, natomiast przy mokrej trochę samochód lata, ale i tak bym polecił.
Dobre na mokrej nawierzchni.
Bardzo dobre opony, małe spalanie, bardzo dobra przyczepność i duży komfort jazdy.
Dobra alternatywa do użytkowania w mieście i poza nim.
Bardzo dobre opony.
SÄ… w porzÄ…dku ðŸ˜
Dobra jakość skorelowana z ceną.
Uważam, że warto kupić ten produkt.
Opony jak najbardziej się spisują, cena dobra, jakość jeszcze lepsza. Jak najbardziej polecam!!!
Oponki jak za taką cenę super. Szczerze byłem wielce zaskoczony właściwościami tych opon. Pozdrawiam.
Z zakupionych opon Kleber jestem zadowolony. PrzypominajÄ… pracÄ™ opon Michelin.
Opony godne polecenia.
Relatywna jakość do ceny.
Bardzo dobre opony, cena też może być.
Opony jak najbardziej godne polecenia... cechuje je uniwersalność z tendencją na szosę ponieważ są ciche i przyjemne w jeździe... Gorąco polecam i pozdrawiam!!!
Rewelacyjna na śniegu, na trasie na suchym i mokrym zaskakująco cicha. Bardzo dobrze wybiera nierówności i dziury. To nie jest opona nadająca się na ciężki off-road, ale w terenie leśnym i polnym dobrze sobie radzi.
Są świetne do każdego terenu!
Warte zapłaconych pieniędzy
Polecam.
Najpierw nie bardzo mi się podobały, bo strasznie hałasowały. Ale jak zmieniłem drugą parę to wszystko ustąpiło (albo się przyzwyczaiłem).
Polecam, już drugi raz zakupiłem te opony. Bardzo dobre całoroczne opony, nie mam obaw jazdy w zimę na śniegu, a latem sprawują się jak normalne letnie. Użytkuje głównie w małym mieście i podmiejskich drogach, a czasami wjadę w lekki teren. Nie jeżdżę w dalekie trasy.
jak dla mnie to najlepsze w tej klasie i przedziale cenowym
Dobre opony.
Wreszcie nie muszę pamiętać o wymianie opon jesienią i wiosną. Komfort!
Ok
Świetny stosunek ceny do jakości.
Opony bardzo dobrze trzymajÄ… siÄ™ drogi na suchej powierzchni, jak i na mokrej, polecam.
Polecam.
Opony sprawują się bardzo dobrze. Są ciche i komfortowe. Wiadomo, że nie są to opony w ciężki teren typu MT :-)
Witam, polecam te opony umiarkowanie jeżdżącym kierowcom, są w miarę przyczepne w każdych warunkach pogodowych dość ciche, oferują dobry komfort jazdy, jedyna wada to słabe oczyszczanie bieżnika opony z kamieni, na oponie jest dość gruby bieżnik i drobne kamienie zakleszczają się w bieżniku.
Opony całoroczne są bardzo dobre do jazdy spokojnej. Polecam.
Za tÄ™ cenÄ™ lepszych nie trzeba.
NaprawdÄ™ rewelacja!
Nie trzeba ich wymieniać zima lato, wygoda i oszczędność.
Bardzo słabe opony. Taka europejska chińszczyzna. Bardzo głośne oraz ślizgają się. Czytalem o nich opinie wcześniej i się zawiodłem stąd ocena.
Åadnie trzyma siÄ™ podÅ‚oża na każdej nawierzchni.
Zaskakująco dobra opona. Nie ma obawy przy wjeżdżaniu na śnieg i błoto. Równie dobrze zachowuje się na mokrej nawierzchni.
Przejeździły póki co 5 miesięcy. Dobra droga hamowania, super przyczepność. Polecam markę.
Polecam.
Świetny stosunek ceny do jakości! Polecam.
Spełnia moje wymagania.
mam już w 2-gim pojeździe, byłem na nartach w górach - wszystko ok - trzymają jak zimówki
Za takie pieniÄ…dze sÄ… ok.
Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony, ale dopiero pół roku na nich jeżdżę, więc nic więcej nie mogę o nich napisać. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych, szerokości.
Bardzo dobre.
Jestem zadowolona z zakupu opon. Sprawdzają się na każdej nawierzchni.
Nie miałem jeszcze okazji sprawdzenia opon we wszystkich warunkach, jednak po niespełna pół roku użytkowania oceniam opony bardzo dobrze. Niski poziom zużycia, niski hałas podczas jazdy przy większych prędkościach na autostradzie. Stosunek ceny do jakości oceniam na dobrym poziomie.
W tej cenie najlepsze.
Bardzo dobre.
Dobre uniwersalne opony.
Ocena opony w każdych warunkach wypada b. dobrze. Na nawierzchni strice pokrytej lodem nie miałem okazji sprawdzić. RB.
Polecam, oprócz dobrych właściwości jezdnych stosunkowo ciche.
Polecam bardzo dobre opony.
Polecam, oprócz dobrych właściwości jezdnych stosunkowo ciche
Pierwsze opony wytrzymały 5 lat, dlatego kupiłem takie same.
Bardzo dobre opony, nawet ciche jak na ten typ bieżnika.
Dobra opona. Zachowuje proporcje jakości do ceny. Dość głośna w lecie, ale można się przyzwyczaić.
Ok. Polecam.
Ok
Polecam.
Opony Kleber kupiłem do Daci Duster. Opony spełniają moje wymagania i są w przystępnej cenie. Na suchej nawierzchni nie ma problemu, nawet z długą jazdą. Na autostradzie przy szybkiej jeździe nie hałasują strasznie, na mokrej nie czuję poślizgu i zachowują się odpowiednio do warunków. Jednej nocy, jak była straszna gołoledź, że na każdym zakręcie był dzwon, opony trzymały się śliskiej nawierzchni i przy wolnej jeździe dało radę jechać. Kupować te opony, bo lepszych nie znajdziecie.
Bardzo dobre opony. Sprawdzone na stromych podjazdach, gdzie inne auta miały wyraźny problem. Dobrze odprowadzają wodę i nie są głośne.
Citilander 235/50 18
Buon pneumatico in termini di tenuta di strada su fondo asciutto e bagnato. Mai provati su fondo innevato. Usura buona ed equilibrata. Purtroppo molto rumoroso
Molto soddisfatto
Montate su Dacia Duster con misura 215/65 16. Ottima gomma. Una 4 stagioni davvero ben riuscita. Su asfalto asciutto si viaggia bene senza aumentare troppo la rumorosità (che su Duster già è un difetto). Strade bianche ghiaiose o fangose si percorrono bene senza difficoltà o esitazioni. Ma la vera sorpresa l'ho avuta sulla neve, non mi sarei aspettato prestazioni così di livello da una gomma 4 stagioni. Un ottimo pneumatico con un rapporto qualità/prezzo di tutto rispetto. Sicuramente da acquistare nuovamente in futuro.
Très efficace par tout temps. Un excellent pneu 4 saison.
Monté sur mon Duster 4X2. Fonctionne très bien sur neige, surface sèche et route mouillée. Silencieux et semble bien résister à l’usure. Un excellent produit pour ceux qui vivent à la ville avec des excursions en campagne et à la montagne. Très satisfait de ce pneu.
Informazioni
Come possibile che non si trovano più i pneumatici 21/60r17 96h citilander
Satisfaction
A good tire from Sweden to Spain in Winther , twise,still in perfekt condition. Higly recomended.
Excellent
J'ai acheté mon 4x4 d'occasion et il était équipé de ce pneu...Cette enveloppe est bonne dans tous les cas : sec, pluie, boue, neige....Compromis quasi idéal
Polecam jako całoroczne. Śnieg i mokra jezdnia nie robią na nich wrażenia. Naprawdę trzeba się postarać. żeby zerwać przyczepność. Na pewno bym je jeszcze raz kupił.
Opony skrojone na moje potrzeby. Wszechstronny charakter opon pozwala mi zjechać z asfaltu i pozwolić sobie na swobodną jazdę po lesie. Daje mi to dużo satysfakcji.
Za tą cenę super opony. Dobrze trzymają się drogi. nawet w trudnych warunkach. Mogłyby być cichsze. ale nie jest źle. I ogromna zaleta. że jako wielosezonowe podobnie zachowują się w skrajnych warunkach.
Opony sprawują się bardzo dobrze zarówno przy napędzie na 2 jak i na 4 koła. Przetestowałem je m.in. w dużym deszczu przy prędkości około 120km/h i samochód prowadził się pewnie. W delikatnym piachu także nie ma najmniejszych problemów. Niestety jeszcze nie było okazji sprawdzić opon na śniegu. lodzie czy błocie pośniegowym (do połowy stycznia nie było takich zjawisk. Jedną z opon "udało" mi się już przebić - wjechałem na ostry wkręt. Ale po zaklejeniu wszystko gra. No i nie trzeba się już przejmować zmianą letnie/zimowe. Polecam.
Auf Schnee konnte ich den Reifen bisher nicht bewerten.
Opony adekwatne do ceny. na suchej nawierzchni radzą sobie bardzo dobrze. Nieco gorzej wypadają na mokrym asfalcie. Droga hamowania znacznie się wydłuża. lecz może być to spowodowane brakiem systemu ABS.
Opony bardzo dobre do jazdy miejskiej lub gdy się zjedzie na drogę utwardzoną. W błocie sobie za bardzo nie radzą. ale to nie opona stworzona do tego.
Telen nagy hoban kitunoen teljesitett.Terepen - sarban nem annyira jo - de egyebkent meg vagyok elegedve.
De band toont nog geen sporen van slijtage - die kan zeker nog 60 000 km mee. Op de weg doet hij het goed in alle omstandigheden - vooral in de regen en in winterse condities doet hij het een stuk beter dan de originele bridgestones - geen donuts meer op natte rotondes en een aanvaardbare remweg en controle op gladde ondergrond. Het verbruik is vergelijkbaar met de originele bridgestones misschien iets hoger maar wat extra deukjes - wat sleet op de lagers - ... In de winter In diepe verse sneeuw doet hij het redelijk maar je hebt kettingen nodig waar je met een modderband gewoon blijft rijden. Hardpack en ijs doe je net als met elke band best op kettingen. Offroad is het een typische HT band - je gaat alle kanten uit op een natte weide - en je komt nooit uit een spoor maar met wat gezond verstand en behoud van momentum kom je er best ver mee.
Superb grip in the snow and fine in the wet. A little noisy in the dry but that was not my primary consideration when purchasing. Gets rid of heavy rain as though it was not there! Pretty good overall.
Die Haltbarkeit der Reifen ist enorm - jedoch zu Lasten des Grips - besonders bei Nässe ist Vorsicht geboten - dort schiebt das Fahrzeug über die Vorderräder zum Kurvenäusseren.
Opony polecam. jedyny minus to. że w czasie dużych opadów deszczu (ulewy). kiedy woda "stoi"na jezdni. opony wydają dość niepokojący dźwięk. należy wtedy jechać bardziej rozważnie i uważać na siłę nacisku hamulca. jazda prędkością autostradową na autostradzie jest niezalecana. Pomimo w/w sytuacji polecam opony.
Le gomme Kleber Citilander sono una valida soluzione di chi usa l'auto su diversi fondi stradali. Si percepisce una buona tenuta in curva anche in condizioni di pioggia intensa. Su asfalto liscio autostradale sono silenziose e grippano parecchio. In condizioni di velocità sostenuta non ho elementi di valutazione poiché non supero mai la velocità di 120 km/h. Sicuramente 5 stelle.
A All Season Tyre is always a compromise between the different driving Conditions. But they did very well with it - especially if you are living in an Area where the Winter has not that much snow and the Summer is not that very hot - like the Weather in Ireland. The Tyres look very well and doing a good job in every day use.
-
205/70R15 96HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.96Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu
-
215/65R16 98HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.98Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu215/70R16 100HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.100Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/60R16 104HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.104Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/70R16 106HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.106Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu245/70R16 111HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.111Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu255/65R16 113HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.113Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu
-
215/60R17 96HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.96Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu225/65R17 102HIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.102Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).HOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/55R17 99VIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.99Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).VOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu235/65R17 108VIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.108Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).VOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu
-
235/60R18 107VIndeks nośnościIndeks nośnościIndeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.107Indeks prędkościIndeks prędkościIndeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).VOznaczenia specjalne3PMSF & M+SEtykietyKarta informacyjna produktu
ZROZUMIEĆ ETYKIETĘ OPON
Twój przewodnik po wydajności paliwa, bezpieczeństwie jazdy i cichszych oponach
ZUŻYCIE PALIWA
Lewa część etykiety opisuje wpływ opony na zużycie paliwa i emisję CO2.
Opony, głównie w wyniku cechujących je oporów toczenia, decydują o około 20% całkowitego zużycia paliwa przez samochód. Zmniejszenie oporów toczenia może się zatem znacząco przyczynić do poprawy efektywności energetycznej transportu drogowego, a tym samym do zmniejszenia emisji CO2. Zmierzona na symulatorze wartość oporów toczenia decyduje o klasyfikacji opony.
Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy E?
Różnice w zakresie oporu toczenia są znaczne i odzwierciedlają ewolucję technologiczną kolejnych generacji opon.
W przypadku samochodu osobowego różnica w zużyciu paliwa między oponami klasy A a oponami klasy E jest znaczna i wynosi około 0,5 l/100 km,
czyli około 80 litrów paliwa rocznie (przy przebiegu 15 000 km na rok).
To ponad 100 euro rocznie w przypadku samochodu z silnikiem benzynowym, przy cenie paliwa 1,30 euro za litr.
Oprócz dużych oszczędności dla konsumenta należy zauważyć znaczący wpływ na ochronę środowiska, gdyż ta różnica w zużyciu paliwa odpowiada emisji 12 g CO2 na kilometr.
MOKRA NAWIERZCHNIA
Prawa część etykiety opisuje zachowanie opony podczas hamowania na mokrej nawierzchni. Pomiary charakterystyki pojazdu przeprowadzane są w warunkach określonych w unijnym rozporządzeniu (prędkość, rodzaj nawierzchni, ilość wody, temperatura).
Klasa ustalana jest przez porównanie osiągów testowanej opony z oponą wzorcową.
Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy E? (Ze względów bezpieczeństwa opony klasy F nie są dopuszczone do obrotu)
Różnica w długości drogi hamowania między pojazdem wyposażonym w opony klasy A a pojazdem wyposażonym w opony klasy E przekracza 18 metrów.
POZIOM HAŁASU & POZOSTAŁE INFORMACJE
Hałas powstający przy toczeniu jest dużą niedogodnością. Dolna część etykiety informuje o natężeniu dźwięku emitowanego przez oponę na zewnątrz pojazdu, nie zaś dźwięku słyszanego przez kierowcę w pojeździe. Liczba oznacza poziom natężenia dźwięku wyrażony w decybelach i klasyfikowany na skali od A do C.
Kod QR bazy danych EPREL:
Klasyfikacja i informacje techniczne są przekazywane władzom i dodawane do europejskiej bazy danych EPREL. Jest ona dostępna za pośrednictwem kodu QR, znajdującego się obok napisu Energia, i prowadzi do karty informacyjnej produktu.
Na etykiecie znajdują się 2 piktogramy, które wyrażają możliwość użytkowania opony na śniegu i/lub lodzie.
Przyczepność na śniegu (3PMSF):
Oznaczenie opony zatwierdzonej do użytku w trudnych warunkach zimowych na śniegu (trzy szczyty górskie i płatek śniegu).
Oznaczenie przyczepności na lodzie:
Oznaczenie opon zapewniających przyczepność na lodzie (oblodzony szczyt górski)
Informacje o oponach
*Informacje prawne
Rekomendowane ceny sprzedaży maja wyłącznie charakter informacyjny, są cenami brutto i w żaden sposób nie stanowią oferty handlowej. Każdy sprzedawca ma całkowitą swobodę w kształtowaniu swoich cen sprzedaży.