• Produkt
  • Korzyści
  • Rozmiar
  • Pomoc
120828 kleber transpro 3 4 face 01

KLEBER TRANSPRO

(116) opinii
Bezpieczeństwo i niezawodność

safety

safety
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczeństwo w samochodzie dostawczym na mokrej nawierzchni
 
  • 5 rowków podłużnych i rowki poprzeczne w pobliżu styku opony z nawierzchnią pozwalają szybko usuwać wodę.
  • Liczne lamele przecinają warstwę wody i zapewniają świetną przyczepność.

 

 

 

 

relaibility

relaibility

NIEZAWODNOŚĆ

Zaufaj mocnym i wytrzymałym oponom
 
  • Masywne barki i klocki bieżnika zapewniają optymalny kontakt z nawierzchnią.
  • Samoblokujące klocki zapewniają dobrą motorykę na wszystkich nawierzchniach.
  • Warstwa wewnętrzna o grubości 4 mm, chroniąca przed uszkodzeniem.

 

 

 

 

What people are saying
Osób poleca tę oponę
3.95/5
Ocena łączna - 116 osób wystawiło ocenę
Czy posiadasz tę oponę?
116 opinie
/ 7
/ 7
3 rozmiary są dostępne dla tej opony

Felga

  • 165/70R14C 89/87R R
    Indeks nośności
    Indeks nośności
    Indeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.
    89
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).
    R
    Etykiety
    Zużycie paliwa D
    Przyczepność B
    Hałas 72dB
    Karta informacyjna produktu
    175/65R14C 90/88T R
    Indeks nośności
    Indeks nośności
    Indeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.
    90
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).
    T
    Etykiety
    Zużycie paliwa E
    Przyczepność B
    Hałas 72dB
    Karta informacyjna produktu
    185R14C 102/100R R
    Indeks nośności
    Indeks nośności
    Indeks nośności (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: 91: Indeks nośności to liczba odpowiadająca maksymalnemu obciążeniu, które może przenieść opona przy właściwym ciśnieniu powietrza.
    102
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości
    Indeks prędkości (liczba) W przypadku opony KLEBER DYNAXER HP3 o rozmiarze 205/55 R 16 91 V: V: Indeks prędkości określa maksymalną prędkość, przy której opona może przenieść obciążenie odpowiadające indeksowi nośności. Indeks prędkości określany jest literami od Q (dla najmniejszych prędkości maksymalnych) do Y (dla największych prędkości).
    R
    Etykiety
    Zużycie paliwa C
    Przyczepność B
    Hałas 72dB
    Karta informacyjna produktu

ZROZUMIEĆ ETYKIETĘ OPON

Twój przewodnik po wydajności paliwa, bezpieczeństwie jazdy i cichszych oponach

label sample

ZUŻYCIE PALIWA

label sample

Lewa część etykiety opisuje wpływ opony na zużycie paliwa i emisję CO2.
Opony, głównie w wyniku cechujących je oporów toczenia, decydują o około 20% całkowitego zużycia paliwa przez samochód. Zmniejszenie oporów toczenia może się zatem znacząco przyczynić do poprawy efektywności energetycznej transportu drogowego, a tym samym do zmniejszenia emisji CO2. Zmierzona na symulatorze wartość oporów toczenia decyduje o klasyfikacji opony.

Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy E?

Różnice w zakresie oporu toczenia są znaczne i odzwierciedlają ewolucję technologiczną kolejnych generacji opon.

W przypadku samochodu osobowego różnica w zużyciu paliwa między oponami klasy A a oponami klasy E jest znaczna i wynosi około 0,5 l/100 km,

czyli około 80 litrów paliwa rocznie (przy przebiegu 15 000 km na rok).

To ponad 100 euro rocznie w przypadku samochodu z silnikiem benzynowym, przy cenie paliwa 1,30 euro za litr.

Oprócz dużych oszczędności dla konsumenta należy zauważyć znaczący wpływ na ochronę środowiska, gdyż ta różnica w zużyciu paliwa odpowiada emisji 12 g CO2 na kilometr.

label sample

MOKRA NAWIERZCHNIA

label sample

Prawa część etykiety opisuje zachowanie opony podczas hamowania na mokrej nawierzchni. Pomiary charakterystyki pojazdu przeprowadzane są w warunkach określonych w unijnym rozporządzeniu (prędkość, rodzaj nawierzchni, ilość wody, temperatura).

Klasa ustalana jest przez porównanie osiągów testowanej opony z oponą wzorcową.

Jaka jest różnica między oponą klasy A a oponą klasy E? (Ze względów bezpieczeństwa opony klasy F nie są dopuszczone do obrotu)

Różnica w długości drogi hamowania między pojazdem wyposażonym w opony klasy A a pojazdem wyposażonym w opony klasy E przekracza 18 metrów.

label sample

POZIOM HAŁASU & POZOSTAŁE INFORMACJE

label sample

Hałas powstający przy toczeniu jest dużą niedogodnością. Dolna część etykiety informuje o natężeniu dźwięku emitowanego przez oponę na zewnątrz pojazdu, nie zaś dźwięku słyszanego przez kierowcę w pojeździe. Liczba oznacza poziom natężenia dźwięku wyrażony w decybelach i klasyfikowany na skali od A do C.

 

Kod QR bazy danych EPREL:

Klasyfikacja i informacje techniczne są przekazywane władzom i dodawane do europejskiej bazy danych EPREL. Jest ona dostępna za pośrednictwem kodu QR, znajdującego się obok napisu Energia, i prowadzi do karty informacyjnej produktu.  

 

Na etykiecie znajdują się 2 piktogramy, które wyrażają możliwość użytkowania opony na śniegu i/lub lodzie.

Przyczepność na śniegu (3PMSF):

Oznaczenie opony zatwierdzonej do użytku w trudnych warunkach zimowych na śniegu (trzy szczyty górskie i płatek śniegu).

Oznaczenie przyczepności na lodzie:

Oznaczenie opon zapewniających przyczepność na lodzie (oblodzony szczyt górski)

Informacje o oponach

*Informacje prawne


Rekomendowane ceny sprzedaży maja wyłącznie charakter informacyjny, są cenami brutto i w żaden sposób nie stanowią oferty handlowej. Każdy sprzedawca ma całkowitą swobodę w kształtowaniu swoich cen sprzedaży.

Label Sheet
This browser does not support PDFs. Please click here to download PDF